Del 8 d’octubre a l'11 de desembre

Exposició i reportatge d’una aventura entomològica a la selva peruana. L’exposició mostra, mitjançant el material recol·lectat i d’altre seleccionat de diferents parts del món, la biodiversitat en insectes de l’Amazònia centrada principalment en les papallones. Més de 1000 insectes exposats, on podrem admirar formigues com les agressives insules i la gegant amazònica; espectaculars libèl·lules, les papallones més grans del món i algunes de les més boniques; també s’inclouen aranyes com les espectaculars taràntules.
Podrem visitar l’exposició amb diferents enfocs temàtics. La biodiversitat, l’aventura a la selva, la destrucció de la selva i de les ètnies que les habiten, l’estudi dels artròpodes,...

Visites guiades per a grups escolars, realitzades per Joan Condal.

Xerrada i visita guiada a l’exposició, a càrrec de Joan Condal, el 12 de novembre a les 11h.

Lloc: Sala d’Exposicions temporals del Museu Darder

Organitzen: Museu Darder de Banyoles, Limnos, Ajuntament de Banyoles, Consorci de l’Estany.
Amb el suport de: Diputació de Girona, Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura.
ENTRADA GRATUÏTA