Del 19 de gener al 23 de febrer

Què tenen en comú l’Opera House de Sydney, el Temple Daurat de Kyoto i el Golden Gate de San Francisco? A banda de ser estampes típiques de grans ciutats, apareixen en alguns dels quadres pintats per Rapha Dehesa per aquesta exposició, que mostra la volta al món realitzada per Helena Dehesa i Marc Grabuleda del setembre del 2011 al març del 2012. Indonèsia, Singapur, Malàisia, Tailàndia, Laos, Cambotja i Vietnam, són els països que completen la mostra, que es complementa amb diferents fotografies que il·lustren l’experiència viscuda i els trets característics de cada cultura.

Aficionat ja des de jove a dibuixar a llapis, carbó i ploma, així com al dibuix tècnic i l’artístic, Rafael Dehesa és un pintor amb una obra que reflexa el plaer per pintar que experimenta, ja sigui explorant les tonalitats explosives d’una posta de sol, cercant l’harmonia i el vigor en la figura humana, o bé jugant amb el contrast del contrallum i les ombres. En aquesta ocasió, l’artista es val de la tècnica de l’oli sobre tela i utilitza el realisme per buscar el paral·lelisme entre el quadre i les fotos que l’acompanyen.

Inauguració el 18 de gener a les 7 de la tarda.

Horaris:
Dissabtes: de 10:30 h a 13:30 h i de 16 h a 19:30 h
Diumenges: 10:30 h a 14 h

Més informació a www.brisbanecalling.blogspot.com (blog del viatge) i www.raphadehesa.com

Organitza: Ajuntament de Banyoles i Museu Arqueològic de Banyoles.