Del 29 de març al 22 de juny de 2014 (PRORROGADA!)

Exposició de més de 2.500 insectes on es mostra, d´una forma didàctica i ecològica, tot el que envolta a aquest meravellós i a la vegada desconegut món.
La mostra d´insectes està centrada en les papallones de Catalunya i és el resultat de més de 25 anys dedicats per Joan Condal al seu estudi i cria. En aquesta exposició situem les papallones dintre dels insectes, mostrem el seu cicle biològic, l´estudi, classificació i cria, les diferències entre papallones nocturnes i diürnes, entre femelles i mascles, el perquè del color en les seves ales, etc.
Una mostra addicional de papallones, aràcnids i altres insectes de tot el món completen aquest treball, pensat tant per el públic en general com per a les escoles.
Activitats complementàries:
-    Visites escolars per escoles del Pla de l'Estany (Tel. 972 574467, museudarder@ajbanyoles.org)
-    Conferències sobre el món de les papallones.
-    Itineraris.
-    Tallers familiars.
Lloc: Sala d’Exposicions Temporals del Museu Darder.
Organitzen: Ajuntament de Banyoles, Consorci de l’Estany, Museu Darder, Limnos.
Col·labora: Area d’Educació de l’Ajuntament de Banyoles, FECYT (Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología).
ENTRADA GRATUÏTA