Del 25 de gener al 16 de març de 2014

Hipopòtams i rinoceronts gegants, tigres de dents de sabre, elefants, licaons, cavalls similars a zebres, i d’altres habitants de la sabana... sempre sota l’atenta mirada de carronyaires com les antigues hienes o el primer europeu: l’avantpassat de l‘Homo antecessor.
Aquesta és la fauna que hi havia a la Península Ibèrica ara fa un milió d’anys. Un ecosistema similar al de les sabanes humides de l’Àfrica actual amb animals insòlits i ja extingits.
L’exposició “Europa -106” permet conèixer alguns d’aquests singulars animals prehistòrics, esbrinar com es reconstrueix un ecosistema o descobrir quelcom sobre els canvis climàtics del passat.
Es faran visites escolars.

Lloc: Museu Darder de Banyoles.
Organitzen: Institut Català de Paleoecologia Humana i Evolució Social (IPHES), Ajuntament de Banyoles, Consorci de l’Estany, Museus de Banyoles, Area d’Educació de l’Ajuntament de Banyoles.
Col·laboren: FECYT (Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología).

ENTRADA GRATUÏTA