Del 23 de setembre de 2017 al 14 de gener de 2018

El Fluvià és un riu compartit per la Garrotxa, el Pla de l’Estany i l’Alt Empordà. Atresora racons i singularitats úniques que li confereixen un caràcter especial. L’exposició permet conèixer amb detall el Fluvià des de diferents punts de vista, explorant quins en són els aspectes més singulars i la seva diversitat ecològica, paisatgística i cultural.

La mostra se centra, sobretot, en projeccions audiovisuals sobre una gran maqueta en 3D de la conca del riu i la complementen plafons informatius, fotografies antigues, testimonis de memòria local en format entrevista, la visualització de time lapses (filmacions a intervals) del paisatge i altres materials expositius.

Podeu fer-ne un tastet aquí.

Es faran activitats paral·leles. Podeu llegir la programació completa aquí.

Inauguració: 22 de setembre
Organitza: Museu Darder, Ajuntament de Banyoles, Consorci de l’Estany, Museus d’Olot, Ajuntament d’Olot. Institut de Cultura, Museu de l’Anxova i de la Sal de l’Escala, Ajuntament de l’Escala.
Amb el suport de: Diputació de Girona i Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura.
ENTRADA GRATUÏTA