del 9 de febrer al 7 de març
Museu Darder. Espai d’Interpretació de l’Estany

L’exposició recull més de 50 fotografies guanyadores en les diferents categories, primer premi, especial Pla de l’Estany, especial temàtic, especial joves i especial UdG, de cada una de les 10 edicions del Concurs de Fotografia, que va iniciar el Centre d’Estudis Comarcals en la primera edició dedicada al Clima.

A partir de la segona edició, el CECB i Limnos van convocar el I Concurs de Fotografia de la Natura dedicat a les plantes i el paisatge vegetal, i posteriorment es van adherir al Concurs el Patronat Eiximenis de la Diputació de Girona, la Facultat de Ciències de la UdG i el Museu Darder-EIE. Les diferents convocatòries s’han dedicat a :
-. Fenòmens atmosfèrics    1999
(activitat complementària al Col·loqui sobre El Clima organitzat pel CECB i UdG).
I.  Les plantes i el paisatge    2001
II.  Fauna i ambients aquàtics    2002