El divendres 3 de juliol, a les 8 del vespre es va fer el lliurament dels premis als guanyadors de les tres categories. El concurs està convocat pel Centre d’Estudis Comarcals de Banyoles, Limnos, la Facultat de Ciències de la Universitat de Girona i el Museu Darder de Banyoles.
Quaranta vuit persones han enviat un total de 143 fotografies digitals. El jurat, format per un membre de cadascuna de les entitats organitzadores i un reconegut fotògraf resident a la comarca del Pla de l’Estany, Xavi Pérez, van visualitzar totes les imatges fins triar-ne 38, que són les que s’exposaran fins al 13 de setembre a la Sala d’Exposicions Temporals del Museu Darder de Banyoles. Posteriorment, l’exposició itinerarà a la Facultat de Ciències de la Universitat de Girona.
El primer premi, de 400 euros, ha estat per Jose Conceptes i la fotografia titulada “El turó”. El premi de 250 euros a la millor fotografia obtinguda al Pla de l’Estany ha estat per Jaume Llorens i Bach, amb la  fotografia “Blaus”. I el premi, també de 250 euros, a la millor fotografia realitzada per un soci d’alguna de les entitats que organitzen el concurs o bé una persona vinculada a la Universitat de Girona, ha estat per Miquel Jover Benjumea, amb la fotografia “Boira i estels a Rocacorba”.
Després del lliurament dels premis, es va oferir als assistents un petit refrigeri.

La imatge correspon a la fotografia guanyadora del Primer Premi.