La tarda de l’11 d’abril es va presentar la proposta del Servei d'Educació de l'Ajuntament de Banyoles a l’espai de La Muralla, on les entitats vinculades al projecte van oferir tallers amb un gran èxit d’assistents. Els Museus de Banyoles hi participen amb els seus serveis educatius, portats per l’empresa Arqueolític, i col·laborant amb Astrobanyoles. Aquest projecte permetrà que nens i nenes amb alguna dificultat o bé amb manca de recursos puguin accedir a uns casals que promouen els valors educatius i que disposen d’una proposta metodològica de qualitat i estratègies per fer del lleure un espai obert, participatiu i a l’abast de tothom.
Aquest estiu, els Museus de Banyoles participen en diverses propostes, com són el casal Experimentem!, per a nens i nenens de 6 a 12 anys, l’activitat per a nois i noies de 12 a 16 anys Fem d’arqueòleg, en la seva tercera edició, i el Taller de robòtica, per a majors de 12 anys, que es realitza després de l’èxit de l’any anterior. Els dos primers són gestionats per Arqueolític, empresa que porta els serveis educatius dels Museus de Banyoles, mentre que el tercer és gestionat per l’entitat Astrobanyoles, habitual col·laboradora del Museu Darder.
Les inscripcions a les activitats promogudes pels Museus de Banyoles es podran fer a partir del 13 de maig.
Per saber més coses del projecte Lleure per a tothom, podeu veure-ho aquí.