Del 30 de març al 2 d’abril es va oferir novament un Casal de Setmana Santa als Museus de Banyoles, adreçat a nens i nenes de 6 a 12 anys. En aquesta ocasió, es van fer dues activitats, que tenien dos dies de durada, el que va permetre que fossin més elaborades que les activitats d’un dia que s’havien realitzat en altres ocasions. En la primera, la mainada pintava ous i en fabricava d’altres amb xocolata, podent-se emportar cap a casa un paquet molt ben presentat. Les mones van ser el fil conductor d’aquesta i la segona activitat, que va consistir en una visita a l’Espai Darder, on els nens i nenes van poder conèixer les diferents espècies de primats que es conserven al Museu. Posteriorment, van dedicar-se a crear un ninot molt divertit amb aspecte de mona.
Un total de 39 nens i nenes van gaudir d’aquestes activitats, que van ser realitzades per monitors d’Arqueolític, els serveis educatius dels Museus de Banyoles. Els resultats han estat novament molt satisfactoris, i ja s’està preparant l’edició per a l’estiu.