Del 16 al 21 de novembre se celebrarà una nova edició de la Setmana de la Ciència amb l’objectiu principal de despertar i potenciar l’interès dels més joves per la ciència i la tecnologia. Al Pla de l'Estany les activitats estan coordinades pel Servei Educatiu del Pla de l’Estany i els quatre IES de la comarca, però també hi col·laboren diverses entitats locals, entre elles el Museu Darder. Espai d’Interpretació de l’Estany.

Aquest any ens unim a dues commemoracions científiques del 2009: l’Any Internacional de l’Astronomia i l’Any Darwin que es converteixen en els centres d’interès d’aquesta edició en la que hi trobareu sortides, xerrades, tallers, exposicions i moltes altres activitats.

Per saber-ne més i veure el programa d'activitats podeu consultar la pàgina web del Servei Educatiu del Pla de l'Estany