Del 23 al 29 de març de 2015 es va realitzar a nivell mundial aquesta proposta adreçada tant als museus com als seus usuaris. Els Museus de Banyoles, que pretenen anar-se introduint poc a poc en les xarxes socials, es van afegir a la proposta i van publicar diversos tuits els diferents dies, tan referents al Museu Darder com al Museu Arqueològic. La proposta, que permetia donar a conèixer les activitats, interioritats o feines dels museus, permet intercanviar impresions entre els mateixos professionals però també amb els usuaris, essent una bona forma de difondre la cultura. Cada dia de la setmana tenia un tema. Es començava pels secrets i interioritats del museu, seguit d’un dia dedicat als records en el sentit ampli (records propis, història del museu,.... El tercer dia, dedicat a l’arquitectura, es referia no només als edificis, sinó al seu entorn i veïnatge. Es va aprofitar el dia dedicat a la inspiració per difondre imatges de l’exposició “Història artificial”, realitzada fa dos anys per artistes que van inspirar les seves obres en els objectes del Museu Darder. El divendres va estar dedicat a activitats familiars, mentre el cap de setmana es va dedicar a la part favorita del museu i al seu ús com a escenari per a imatges o vídeos dels usuaris.
L’experiència, en la qual van participar activament altres museus catalans, es considera molt positiva, havent-se generat 12 tuits des dels museus de Banyoles, alguns dels quals van estar retuïtats o marcats com a preferits. També es van aconseguir nous seguidors, amb el que es va ampliant la xarxa social dels Museus de Banyoles.