Per segon any consecutiu, durant els dies de Nadal no festius i coincidint amb el període de vacances escolars, els Museus de Banyoles van programar sis tallers de manualitats inspirats en el Nadal i adreçats a nens i nenes de 6 a 12 anys (alumnes de primària). Els serveis educatius dels Museus de Banyoles, l’empresa Arqueolític, van idear sis activitats engrescadores que han satisfet la mainada assistent. Les activitats s’han portat a terme al Museu Darder, durant tres hores cada dia, de 10 a 13 h, amb una pausa per esmorzar, que es feia a la plaça Pau Casals.
Les places estaven limitades a 25 participants per taller. El preu per sessió, molt econòmic, era de 5 € i es va poder oferir gràcies a la col·laboració de l’Àrea d’Educació de l’Ajuntament de Banyoles.
Excepte una, totes les sessions van omplir les places disponibles. El recompte total d’assitents és de 147, encara que hi va haver molts nens i nenes que van repetir i realitzar un mínim de dues sessions, essent 47 el total de mainada que va gaudir dels tallers.
La bona entesa entre els nens i nenes, que s’ajudaven uns als altres i treballaven bé plegats, ha fet molt satisfactòria l’experiència per a tothom, pel que se seguiran oferint, dins les possibilitats dels Museus de Banyoles, activitats d’aquesta mena adreçades al públic infantil.