Un total de 857 persones va visitar l’exposició durant el periode que l’exposició, produïda per Arqueoxarxa, es va poder visitar a Banyoles. S’ha de senyalar l’èxit del taller de momificació que es va fer amb els alumnes de les escoles que van visitar-la, en què un dels nens feia el paper de mòmia, així com el de cap de setmana, que va ser tot un èxit (63 assistents) i va permetre a les famílies participants marxar amb un petit sarcòfag.
També es van fer xerrades dedicades a les mòmies, aprofitant que n’hi ha tres al fons del Museu Darder i que l’estada de l’exposició a Banyoles coincidia amb un moment en què s’hi estan fent diferenst estudis. Així, els assistents van poder tenir en primícia els primers resultats de les investigacions, així com conèixer una mica més sobre la història d’aquestes restes humanes de la Col·lecció Darder (1916).
L’exposició, formada per diferents plafons, es va completar amb l’exhibició de la mòmia suposadament egípcia del Museu Darder, que no s’exposava des de 2002.

Per saber més coses sobre mòmies, l’IECIM, entitat que està fent l’estudi sobre la mòmia “mexicana” del Museu Darder, té una pàgina web molt interessant.