El dijous 10 de maig de 2012 va lliurar-se el premi a Isidre Puigmitjà, l'únic encertant de tots els reptes que es van proposar en aquest concurs associat a l'exposició "Corbes i superfícies", que es va fer al Museu Darder.

El premi va consisitir en diferents productes de merxandatge cedits pel Museu Darder, Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Banyoles i (a)phònica.

Recordem que l'exposició va ser promoguda pel Museu de Matèmàtiques de Catalunya, Astrobanyoles, el Museu Darder i el Consorci de l'Estany, amb la col·laboració de Banyoles Ciutat Educadora i les associacions de comerciants de Banyoles.

De ben segur, el premi ha estat ben merescut, donada la complexitat d'alguns dels reptes proposats i la dificultat de poder-los localitzar tots en les botigues banyolines on es van distribuir. La perseverància d'Isidre Puigmitjà i la seva família esperem que hagin estat ben recompensades.

Foto: Lluís Figueras, director dels Museus de Banyoles, lliurant el premi.