Com a complement de l’exposició “Corbes i superfícies” es va convocar un concurs obert a tothom en què es proposaven 13 reptes relacionats amb les matemàtiques. Les associacions de comerciants de Banyoles van col·laborar en aquest concurs posant un dels reptes als seus aparadors.
Han estat pocs els banyolins que han aconseguit trobar tots els reptes i els han respost. Només 16 persones ens van fer arribar les butlletes. I només una d’elles va respondre correctament a tos els reptes.
Així, el dissabte dia 21, coincidint amb l’últim dia de l’exposició, es va donar a conèixer el nom del guanyador indiscutible, el jove Isidre Puigmitjà, a qui es va felicitar per la seva perseverança i interès per les matemàtiques. En els propers dies se li lliurarà el ben merescut premi, consistent en diferents productes promocionals de Banyoles.
Cal dir també que la resta de participants es mereixen també una gran felicitació per l’interès mostrat i els encerts, que han estat una mitjana de 8, una xifra prou important.

Quant a l’exposició, va tancar les portes amb una gran afluència de públic i una molt bona acceptació per part de tots que van gaudir dels jocs matemàtics proposats.