Per segon any consecutiu, el Museu Darder ha organitzat un curs dedicat al coneixement dels bolets. El dia 18 de novembre es va fer una xerrada teòrica al mateix museu, amb la qual els inscrits van poder conèixer les informacions bàsicques sobre el món de la micologia.

Les especials circumstàncies d'enguany, amb les pluges persistents han afavorit que la sortida del dissabte 19 fou molt profitosa quant a diversitat d'espècies identificades en el recorregut, que va fer-se des de la Font de la Puda a la zona dels estanyols de la Cendra, per arribar fins les estunes.
Tants les membres de l'Associació Micològica Joaquim Codina, que van realitzar el curs, com els assistents, van mostrar la seva satisfacció pels resultats a tos els nivells.

Les espècies que es van poder veure, i que corresponien a terrenys d'alzines i freixes, van ser les següents:

Amanita citrina
Scleroderma verrucosum
Tricholoma scalpturatum
Tricholoma squarrulosum

Tot plegat ens encoratja a fer noves propostes d'activitats relacionades amb  el món dels fongs.