Un total de 16 persones han participat en el concurs d’identificació d’ocells organitzat per Limnos, el Museu Darder i el Consorci de l’Estany en motiu del Dia Mundial dels Ocells  (4 d’octubre de 2010).
Els guanyadors del concurs han estat la Montse Grabalosa de Manlleu en el nivell fàcil, i Gerard Funosas de Banyoles en el difícil. El concurs es tractava d’identificar cinc ocells naturalitzats exposats al Museu Darder durant 15 dies, i hi havia dos nivells, un de fàcil i un de difícil. Sis participants van encertar els cinc ocells fàcils i es va celebrar un sorteig per decidir qui rebia el premi. Pel que fa al nivell difícil cap persona va identificar correctament les cinc espècies , i només dues persones van saber-ne quatre, entre els quals també es va celebrar un sorteig.

Als dos guanyadors se’ls farà entrega d’un petit regal consistent en llibres i material de la botiga del Museu Darder. Amb aquest concurs es vol fomentar el coneixement de la natura, així com apropar a la gent al Museu Darder.