TALLERS DE NADAL ALS MUSEUS DE BANYOLES

Des dels Museus de Banyoles, hem preparat jocs i tallers perquè els infants de 1r a 6è de primària aprenguin i s’ho passin d’allò més bé!

Enguany, per commemorar els 800 anys de pessebrisme a Banyoles, hem pensat activitats relacionades amb personatges molt presents i coneguts a tots els pessebres...

Com cada any, els tallers estan organitzats en paquets de dos dies, amb l’opció d’inscriure’s tots els dies o a un dels dos paquets.

• ANUL·LAT. Paquet 1: 27 i 28 de desembre – “El caganer banyolí”

Ajudan’s a descobrir quin és el millor caganer que s’amaga pels pessebres de Banyoles amb jocs i dinàmiques ben nadalenques!  Anima’t a crear el teu propi personatge caganer banyolí!

• Paquet 2: 3 i 4 de gener – “Or, encens i mirra”

Els tres Reis d’Orient s’acosten i ja arriben a Banyoles. Dins dels seus tres cofres porten els seus famosos regals.  Descobrim i investiguem els misteris d’aquests regals i així podrem elaborar un regal ben original.

Lloc: El Tint

Horari: de 9h a 13h

Preu: 20€/paquet de dos dies.*

Inscripcions: A partir del 4 de desembre podreu preinscriure-us accedint al següent formulari

Les places són limitades.

* Només es retornarà l’import de la inscripció dels dies que els participants no puguin assistir a l’activitat per causa de l’organització (per exemple, l’anul·lació del casal).

CAMPANYA DE NADAL DE LA XARXA DE MUSEUS DE LES COMARQUES GIRONINES

Com cada any, els Museus de Banyoles participem a la campanya de Nadal organitzada des de la Xarxa de Museus de les Comarques Gironines que s'inicia el 6 de desembre. Aquest any, l’alumnat del batxillerat artístic i d’ESO de l’Institut Sobrequés de Girona ha tornat a idear i a crear un material específic per cada Museu del qual en podreu gaudir demanant-lo a la recepció del Museu Darder.

Museus de Banyoles, 28/11/2023