CASAL D’ESTIU DELS MUSEUS: SUPERVIVÈNCIA A BANYOLES

Aquest estiu posarem a prova les nostres habilitats a l’hora de camuflar-nos pel mig de Banyoles, d’orientar-nos per espais que coneixem molt bé i per d’altres que, potser, no coneixem tant. Aprendrem tècniques ancestrals de supervivència i donarem una nova vida a objectes que ens pensàvem que ja no eren útils. A més, jugarem, ens divertirem i descobrirem que les nostres millors eines de supervivència són la imaginació i la creativitat.

Dates:

• Sobreviu...alerta! (del 26 al 30 de juny)
  • Sobreviu...camufla’t! (del 3 al 7 de juliol)
  • Sobreviu...orienta’t! (del 10 al 14 de juliol)
  • Sobreviu...crea! (del 17 al 21 de juliol)
  • Sobreviu...recicla! (del 24 al 28 de juliol)

Opció d’inscriure’s per setmanes

Edat: de 1r a 6è de primària.

Horari: de 9.00h a 13.00h

Lloc de realització: El Tint

Preu: 50 € per setmana.

Inscripcions i informació:

Obrim preinscripcions el dia 24 d’abril

Trobareu el link de la preinscripció aquí.

LLEURE PER A TOTHOM

El casal d'estiu dels Museus de Banyoles forma part del LLEURE PER A TOTHOM, una proposta de lleure compartida entre l’Ajuntament de Banyoles i les entitats que es comprometen amb un lleure educatiu, inclusiu, participatiu, d’atenció a la diversitat, de qualitat i molt divertit! Podeu descarregar-vos la informació al document que trobareu al fons de l'article.

Observacions:

L’organització es reserva el dret de cancel·lar l’activitat si no s’arriba a un mínim d’inscrits.

Places limitades.

Només es retornarà l’import de la quota dels dies no gaudits en cas de causa major.

Organitza: Museus de Banyoles, Ajuntament de Banyoles

Col·labora: Lleure per a Tothom.

Museus de Banyoles, 03-4-2023

Fitxers relacionats