ELS MUSEUS SURTEN AL CARRER

La Xarxa de Museus de les Comarques de Girona reprèn a Castelló d’Empúries la mostra dels diferents tallers dels museus de les comarques de Girona.

Més de 20 tallers acompanyats d’una petita exposició a mode de mostra del ric patrimoni museístic que podem trobar a les comarques gironines. D’acord amb la diversitat de temàtiques dels museus de la Xarxa, els tallers que s’oferiran aniran relacionats amb els objectes museístics que exposen i els discursos patrimonials i pedagògics que ofereixen.

Enguany tindrà lloc el dissabte 5 de novembre d'11 a 14h a Castellò d'Empúries, davant Ecomuseu-Farinera. En cas de pluja es farà al claustre del convent de Santa Clara, al Carrer Carbonar, s/n, just darrere l’ecomuseu.