TALLERS DE NADAL ALS MUSEUS DE BANYOLES

Enguany, els tallers canvien d'horari, fent-se de 10 a 1 del matí. Es proposen tallers i jocs per passar unes estones divertides els dies de festa, dirigits a nens i nenes de primària. Els tallers estan organitzats en blocs de dos dies, amb l'opció d'inscriure's tots els dies o per blocs. Els tallers es faran al Museu Darder, i tenen un preu de 20€/bloc

17 I 28 de desembre. El mitjó de nadal i l'objecte per l'arbre. Jocs tradcionals nadalencs. Més informació aquí.

29 i 30 de desembre. Corona de Nadal i el follet. Gimcana nadalenca. Més informació aquí.

3 i 4 de gener. Porta-espelma i carta als Reis. Joc cerca i troba al Museu Darder. Més informació aquí.

Podeu accedir al formulari de preinscripció seguint el següent enllaç (el formulari estarà actiu a partir de l'1 de desembre):

CAMPANYA DE NADAL DE LA XARXA DE MUSEUS DE LES COMARQUES GIRONINES

Com cada any, també participem a la campanya de Nadal organitzada per la Xarxa de Museus de les Comarques Gironines. enguany, la campanya gira a l'entorn de la recent edició del llibre "Cerca i troba" dedicat als museus de la xarxa. La mainada podrà buscar diferents objectes a les sales dels Museus de Banyoles en la làmina que apareix al llibre i rebrà un obsequi una vegada aconseguit l'objectiu. La campanya s'inicia el dia 4 de desembre i s'allarga fins al dia 9 de gener.

Bones festes a tots!

Museus de Banyoles, 26/11/2021