El món per un forat. Casal per a nens i nenes de 1r a 6è de primària.

Aquest any més setmanes !

Ho sabem. Sabem que t’agrada viatjar i veure món, que vols conèixer tots els racons del planeta i les persones que hi viuen. Que t’encurioseixen els paisatges, les cultures; que vols viure aventures i fer grans descobriments amb els teus amics i amigues. Per això et proposem que, aquest estiu, no t’ho pensis i vinguis al Casal dels Museus. Viuràs tot això i moltes coses més... sense moure’t de Banyoles!

Dates: Opció de setmanes aïllades.

• Setmana 1: 29 de juny - 3 de juliol
  • Setmana 2: 6 – 10 de juliol
  • Setmana 3: 13 – 17 de juliol
  • Setmana 4: 20 – 24 de juliol
  • Setmana 5: 27 – 31 de juliol
  • Setmana 6: 3 – 7 d’agost
  • Setmana 7: 10 – 14 d’agost
  • Setmana 8: 31 d’agost – 4 de setembre
  • Setmana 9: 7 – 10 de setembre

Horari: de 9.00h a 13.00h

Lloc de realització: Museus de Banyoles

Preu: 50 € per setmana o 40€ la setmana del 7 al 10 de setembre.

Inscripcions i informació:

Trobareu el link de la preinscripció aquí.

També podeu fer la preinscripció de forma presencial a Cal Drac (amb cita prèvia).

El casal d'estiu dels Museus de Banyoles forma part del LLEURE PER A TOTHOM, una proposta de lleure compartida entre
l’Ajuntament de Banyoles i les entitats que es comprometen amb un lleure educatiu, inclusiu, participatiu, d’atenció a la diversitat, de qualitat i molt divertit! Podeu descarregar-vos la informació aquí.

Beques:

Arran de la crisi sanitària sense precedents que viuen les famílies, l’Ajuntament de Banyoles ha ampliat el sistema d’ajudes per tal que els infants i joves de Banyoles tinguin la mateixa oportunitat de participar en activitats de lleure aquest estiu. Podeu consultar tota  la informació aquí.

Respecte les mesures de prevenció i seguretat podeu clicar aquí per consultar les recomanacions i protocols adoptats per la Generalitat de Catalunya. A més, al final d'aquesta notícia trobareu un document amb tots els criteris d'higiene que hem implementat en aquesta edició del casal.

Observacions:

L’organització es reserva el dret de cancel·lar l’activitat si no s’arriba a un mínim d’inscrits.

Places limitades.

Organitza: Museus de Banyoles, Ajuntament de Banyoles

Col·labora: Lleure per a Tothom.

Museus de Banyoles, 26-5-2020

Imatges relacionades