En motiu del confinament provocat pel COVID-19, les entitats organitzadores del XIX Concurs de Fotografia de Natura (CECB, Limnos, UdG. Facultat de Ciències i Museu Darder) han decidit allargar un any el termini de presentació de fotografies i anul·lar l’exposició prevista per aquest estiu.

La convocatòria per a la recepció de les fotografies participants d’aquesta edició s’ha allargat fins a l’1 de maig de 2021 amb l’objectiu que tots els participants puguin dedicar el temps necessari a captar les imatges per participar al concurs quan finalitzi el confinament.

La convocatòria es prorroga un any més i, per tant, s'anul·la l’exposició que s’havia d'inaugurar al Museu Darder a finals del mes de juny.

Les bases es poden descarregar en els webs de les entitats convocants. El nou termini de presentació de fotografies serà l’1 de maig de 2021.

Recordem que la temàtica d’aquesta convocatoria se centra en els amfibis i els rèptils.

Museus de Banyoles, 17-4-2020

Fitxers relacionats