Una vegada finalitzada l’exposició “El somni del taxidermista. Un dibuix de Javier Garcés”, s’ha procedit a la revisió de les 237 butlletes participants per tal de triar el guanyador per sorteig. El concurs consistia en relacionar els exemplars del Museu Darder que apareixen al dibuix protagonista de l’exposició amb els seus models, exposats en la mateixa. 157 persones van escriure correctament els noms dels 22 exemplars, mentre que 67 més van encertar entre 18 i 20 de les espècies.

La majoria de participants van ser nens entre 7 i 15 anys, que haurien visitat el museu amb els seus pares. Tot i que hi havia molta gent del Pla de l’Estany, hi ha un gruix important de butlletes omplertes per persones de les comarques gironines i barcelonines.

El sorteig, realitzat entre les persones que varen encertar les 22 espècies, ha donat com a guanyadora la Meritxell Ferrer Sempere, de Banyoles. El divendres dia tres de maig, la conservadora del Museu Darder, Georgina Gratacós, li va fer lliurament del premi, un estoig de 36 colors Faber-Castell polycromos, valorat en  més de 50 € i del mateix tipus que va utilitzar Javier Garcés per dibuixar “El somni del taxidermista”.