La Draga és l'únic jaciment neolític d'ambient lacustre de la península Ibèrica. L’extraordinària conservació de la matèria orgànica ha permès recuperar part de les cases, aliments, cordes i eines de fusta, així com estris d’os, banya i sílex, vasos ceràmics i ornaments personals. Tot això ens permetrà conèixer una mica més bé qui eren els nostres avantpassats i com vivien en aquest indret ara fa uns 7.200 anys.  En la visita al parc, podrem entrar a dins les reconstruccions de les cabanes prehistòriques i descobrirem el dia a dia d’un grup de pagesos i ramaders neolítics tot descobrint què menjaven, què caçaven, què cultivaven, quins estris i eines utilitzaven, etc.

Horari: 12h

Punt de trobada: Entrada Parc Neolític de la Draga

Preu: 4 euros/persona, 2,5 euros majors de 65 anys i gratuït per menors de 6 anys

Aforament: màxim 25 persones per sessió