El Centre d’Estudis Comarcals de Banyoles, conjuntament amb Astrobanyoles, i amb la col·laboració del Museu Darder, ha programat, per al periode 2014-2015, un curs amb la voluntat de donar a conèixer el nostre patrimoni geològic. Es tracta d’un curs d’introducció a la geologia, pensat com un recurs per reconèixer, estudiar i interpretar l´evolució de la història geològica de la nostra comarca i de les comarques properes. Les conferències estan previstes per a un públic sense coneixements previs de geologia. Només cal tenir curiositat i ganes de saber.
Per desenvolupar el contingut del curs es farà una conferència (el dissabte) en la qual s’explicaran aspectes generals i particulars de la zona que es visitarà el dia següent, diumenge. Per tant, per participar a les sortides dels diumenges cal haver assistit a la conferència del dia anterior.

Coordinador del curs: Salvador Sarquella
Hora: 19 h
Preu: activitat gratuïta, amb inscripció prèvia
Lloc: Sala d’Actes del Museu Darder de Banyoles
Organitza: Centre d’Estudis Comarcals de Banyoles i Astrobanyoles.
Col·labora: Museu Darder de Banyoles