CASAL D’ESTIU DELS MUSEUS

AIGUA! APRENEM, JUGUEM I ENS DIVERTIM!

Casal per a nens i nenes de 1r a 6è de primària.

Dates: Opció de setmanes aïllades.

• 5-9 juliol: La vida a prop de l’aigua. Allà on hi ha aigua hi ha vida i Banyoles no és cap excepció. Descobrirem allò que històricament ha portat a una gran varietat d’éssers vius a escollir aquest indret com al seu hàbitat. Tant dins com a fora de l’aigua.
  • 12-16 juliol: Aigua i art; una combinació refrescant! Descobrirem que l’aigua pot ser font d’inspiració i mitjà de creació. Deixarem volar la imaginació i exprimirem la nostra creativitat per convertir-nos en artistes de l’aigua.
  • 19-23 juliol: Els camins de l’aigua. L’aigua segueix molts camins: el que la condueix des del cim de les muntanyes fins al mar, el que la porta a convertir-se en petites gotes, o gas o gel, el que segueix pels carrers d’una ciutat que viu a prop d’un Estany. En descobrirem un munt!
  • 26-30 juliol: L’aigua o la vida! L’aigua és un bé escàs i molt preuat. Què podem fer per estalviar-ne i cuidar-la?
  • 30 agost-3 setembre: compendi dels centres d’interès de les setmanes de juliol.
  • 6-10 setembre: compendi dels centres d’interès de les setmanes de juliol.

Horari: de 9.00h a 13.00h

Lloc de realització: Museus de Banyoles

Preu: 50 € per setmana.

Inscripcions i informació:

Obrim preinscripcions el dia 3 de maig

Trobareu el link de la preinscripció aquí.

El casal d'estiu dels Museus de Banyoles forma part del LLEURE PER A TOTHOM, una proposta de lleure compartida entre l’Ajuntament de Banyoles i les entitats que es comprometen amb un lleure educatiu, inclusiu, participatiu, d’atenció a la diversitat, de qualitat i molt divertit! Podeu descarregar-vos la informació aquí.

Observacions:

L’organització es reserva el dret de cancel·lar l’activitat si no s’arriba a un mínim d’inscrits.

Places limitades.

Organitza: Museus de Banyoles, Ajuntament de Banyoles

Amb el suoprt de: Diputació de Girona, Departament de Cultura-Genearlitat de Catalunya

Museus de Banyoles, 6-4-2021