Aquest any no ens quedarem sense activitats de Nadal als Museus!

Des dels Museus de Banyoles hem volgut donar continuïtat a les activitats i tallers que, des de ja fa uns quants anys, oferim per aquestes dates. Però aquest any tenim novetats!

Us proposem dos tallers nadalencs per fer des de casa i seguir a través de Zoom, perquè pugueu preguntar i comentar els vostres dubtes amb l’educadora, si cal. A més, farem servir materials que tothom pot tenir a casa o són fàcils d’aconseguir.

• El dia 23 de desembre farem nevar... trobaràs més informació, aquí.

• El dia 30 de desembre farem uns postres nadalencs per llepar-nos els dits... trobaràs més informació, aquí.

• Durant el Nadal, volem decorar els Museus d’una manera ben original. Ens hi ajudes?

Descarrega’t les làmines amb els dibuixos de les peces (qeu trobaràs al final de la notícia). N’hi ha 4 de diferents de cada Museu! Les reconeixes? Segur que, algunes d’elles, les has vist exposades, si has vingut de visita al Museu Darder o al Museu Arqueològic.

Després retalla-les i decora-les com tu vulguis. Pinta-les fent-les realistes, o dóna’ls un toc nadalenc. Experimenta amb tècniques com el collage, l’aquarel·la... Fes volar la imaginació i posa a prova la teva creativitat! Quan les tinguis a punt, porta’ns-les a les recepcions dels Museus i, amb totes les que tinguem, farem una guirlanda pel Museu Darder i una pel Museu Arqueològic.

Ah, i no t’oblidis de compartir les teves peces decorades al twitter, etiquetant els @museusdebanyoles, @culturabanyoles, #culturasegura, #elsmuseusdesdecasa i a l’instagram etiquetant @culturabanyoles

• A més a més, aquest Nadal, els museus de les Comarques de Girona han preparat una aventura molt especial per a tu!

El nostre extraterrestre s’ha perdut pels museus i l’haurem de trobar! S’ha inspirat en un personatge molt famós del pessebre, i resta amagat entre les peces de les vitrines dels museus.

Seràs capaç de trobar-lo?

1. VISITA EL MUSEU
 2. BUSCA L’EXTRATERRESTRE