La jornada de sembra de la Draga del dissabte set de desembre de 2013 ha estat un èxit. Aproximadament  150 persones han passat pel Parc neolític de la Draga i han compartit el treball amb l’equip d’arqueòlegs. L’activitat s’ha centrat en l’adequació del camp de conreu, la tria dels cereals a plantar i la sembra de quatre varietats diferents de cereals. Els cereals plantats en quatre parcel·les diferents han estat la pisana, l'ordi, l'espelta i el blat nu i el mètode emprat ha estat llençant la llavor al vol.
Els camps de conreu experimentals pasaran a formar part dels continguts treballats durant les visites i tallers realitzats al Parc Neolític de la Draga.
Durant el maig o el lluny es procedirà, en una nova jornada de portes obertes, a la sega dels cereals emprant falçs com les trobades en el jaciment.

Més informació:
Jaciment de La Draga