El dissabte 9 de novembre va tenir lloc un taller de fotografia de natura organitzat pel Museu Darder com a a activitat complementària de l’exposició “Estany Màgic”. El fotògraf Pere Duran va ser l’encarregat de guiar i aconsellar  els assistents. L’activitat va consistir en una passejada per les vores de l’Estany de Banyoles a partir de les quatre de la tarda fins a la posta de sol, per tal que els participants poguessin treure profit dels canvis de colors que esdevenen en aquesta hora del dia. La climatologia, amb una jornada que començava a ser ventosa, va permetre que les formes i colors dels núvols poguessin inspirar les persones que, de forma gratuïta i prèvia inscripció, van participar al taller. Alhora, aquesta època de l’any la vegetació pren coloracions càlides, amb marrons, vermells i grocs que van poder ser reflectits en les imatges, com la que il·lustra aquesta notícia.

Fotografies realitzades per algun dels assitents:
Taller de fotografia a l'Estany