El Museu Darder. EIE canvia els seus horaris d’obertura al públic a partir de l’1 de setembre de 2010. Entre setmana el museu estarà tancat i només obrirà als grups escolars i concertats amb cita prèvia. Els caps de setmana l’horari serà com fins ara, els dissabtes matí i tarda i els diumenges al matí. Es preveu que el museu també obri els festius, ponts i dates especials.

Pel que fa a les exposicions temporals, algunes es podran visitar entre setmana i en horari reduït de matí o tarda, el horaris poden variar segons l’exposició.  En aquests períodes només es podran visitar les sales d’exposició temporal, l’exposició permanent continuarà tancada al públic. El Museu Arqueològic Comarcal de Banyoles continuarà obrint cada dia de dimarts a diumenge amb l’horari habitual.

Horaris del Museu Darder. EIE (a partir de l’1 de setembre de 2010)
Dissabtes de 2/4 d’11 a 2/4 de 2 i de 4 a 2/4 de 7 de la tarda
Diumenges de 2/4 d’11 a 2
Visites escolars i altres reserves de dilluns a divendres  amb cita prèvia al telèfon 972 47 67.

AQUESTS HORARIS VAN ESTAR VIGENTS FINS A 31 DE DESEMBRE DE 2015. A PARTIR DE 2016, ES RECUPEREN ELS HORARIS HABITUALS, QUE PODEU CONSULTAR AQUÍ.