Enguany tornem a organitzar tallers per Nadal dels Museus de Banyoles. Els nens i nenes de primària (6 a 12) anys es podran apuntar als dies que vulguin, en blocs de dos dies (23 i 24, 30 i 31 de desembre de 2019, 2 i 3 de gener de 2020. Les activitats es relacionaran amb el Nadal i els Museus de Banyoles. els temes serna:

23 i 24 de desembre: Decorem els Museus!
30 i 31 de desembre: Bon Any Nou!
2 i 3 de gener: Dolços Reis

Com en el casal d'estiu, el punt de trobada serà la Llotja del Tint.

Podeu trobar tota la informació en la nostra agenda o apuntar-vos omplint les dades al formulari. En aquest enllaç podeu veure el vídeo sobre els tallers que ha emès Banyoles TV.

A més, enguany també s'organita un taller de Nadal adreçat a famílies, el 23 de desembre, en col·laboració amb la Fundació Estany, per a promoure una activitat on participin nens i nenes amb discapacitat o no. el atller està pensat per ser accessible a tots. La informació per a les inscripcions es troba en la nostra agenda.

Museus de Banyoles, 26-11-2019