Els darrers anys, l’ Àrea de Cultura, Noves Tecnologies, Esport i Benestar de la Diputació de Girona ha convocat programes d’ajuts als museus de la demarcació per a dotar-se d’equipaments relacionats amb les noves tecnologies. Enguany, els Muses de Banyoles han rebut un total de 2.313,37 €, que han dedicat a l'actualització del programari multimèdia de la pàgina web dels Museus de Banyoles, amb la corresponent adaptació als dispositius mòbils i tauletes; amb la inserció d'una pestanya de traducció automàtica en anglès, francès i castellà vinculada al Google; una pestanya amb funcions de buscador; i amb la visualització de les xarxes socials a l'esmentat programari. A l’apartat dedicat al Museu Darder, s’ha realitzat la revisió i actualització dels continguts multimèdia de l’apartat "Descobreix el patrimoni natural", que mantenia els textos redactats l'any 2009, amb informació actualment desfasada.
Per altra banda, s'ha adquirit un altaveu per a poder ambientar la sala d'exposicions temporals del Museu Arqueològic i per a altres usos de difusió que sorgeixen al llarg de l'any (tallers, casals, etc.).