27 museus de les Comarques de Girona ofereixen activitats, tallers i recorreguts especials adreçats a públic familiar durant les vacances de Nadal, els Museus de Banyoles s'afegeixen a aquesta iniciativa.

Amb aquesta acció es donaran a conèixer les col·leccions dels museus i l’àmplia oferta d’activitats familiars programades en motiu de les vacances de Nadal com tallers infantils, casals de Nadal, pessebres i audicions de música, entre d’altres, i aconseguir que els museus entrin dins l’imaginari familiar com un espai obert, lúdic, amable i acollidor per descobrir durant el període nadalenc.

QUÈ PROPOSEN ELS MUSEUS ALS NENS i NENES?

Ser herois i heroïnes per un dia!

Per aquest motiu els museus permetran als petits ser herois i heroïnes per un dia. Quan arribin al museu rebran un antifaç. A través d’aquest antifaç, estem segurs que els nens i les nenes veuran el museu amb uns altres ulls… i el podran explorar i descobrir com veritables súper-herois i súper-heroïnes!

Els museus els hi plantejaran jocs i recorreguts especials, com buscar les figures del pessebre amagades a les vitrines del museu o trobar objectes actuals al costat dels seus avantpassats, entre moltíssimes altres propostes, que convertiran la visita al museu amb tota una experiència.

A l’acabar la visita, els nens i nenes rebran un premi. Aquest premi serà una enganxina de Súper-Heroi i Super-Heroïna dels Museus que es podran endur a casa juntament amb l’antifaç.

Del 10 de desembre 2016 al 8 de gener 2017