Denominació d'Origen: Banyoles. Passat, present i futur del comerç de proximitat.

De l'11 de juliol al 10 de gener de 2021

El comerç és i ha estat un dels actius més importants per al desenvolupament de qualsevol comunitat. De l’edat mitjana a l’actualitat, els intercanvis comercials han contribuït a la construcció d’una identitat pròpia que s'ha anat configurant al costat de la societat. Aquesta és la nostra particular “Denominació d’Origen”, on el factor humà és capaç de construir un valor afegit que va més enllà del producte.

Així com cada vi és el resultat únic d’una terra, unes arrels, un clima, una cura i uns processos particulars, la nostra “Denominació d’Origen”, encara que simbòlica, és també única i irrepetible. Us convidem a un recorregut pel passat que ens conduirà fins al present i ens deixarà a les portes del futur i els seus interrogants seguint la mirada del comerç de proximitat.

La inauguració serà el proper divendres 10 de juliol a les 20 h. Aforament limitat.

Organitza: Ajuntament de Banyoles, Museu Arqueològic de Banyoles, Associació Comerç i Turisme de Banyoles.

Col·labora: Diputació de Girona, Generalitat de Catalunya-Departament de Cultura