Del 12 de gener al 7 d'abril

L’exposició ens apropa a les condicions de vida de l’època medieval a través de l’estudi de les restes d'esquelets localitzades en jaciments arqueològics dels segles VIII al XV, bàsicament situats a la Catalunya Central. A través dels objectes exposats s’explica com vivien i morien els nostres avantpassats de l’edat mitjana i s’aprofundeix en diferents aspectes de la seva vida  a partir de la utilització de diverses tècniques de l’antropologia física –la ciència que estudia les restes òssies– i la paleopatologia –la ciència que estudia les malalties que van patir persones o animals del passat..

Organitza: Museu d’Arqueologia de Catalunya, Generalitat de Catalunya, Diputacó de Barcelona, Museu Arqueològic de Banyoles, Ajuntament de Banyoles

Amb el suport de: Diputació de Girona

ENTRADA GRATUÏTA