Del 12 d'octubre al 4 de gener

L'edició número 75 d'aquesta emblemàtica prova esportiva i social ha servit per posar el fre de mà, mirar enrere i adonar-nos de sobte de tot el que ha anat passant després de tot aquest temps. I el que ha passat és que hem pres consciència del camí recorregut i de la important quantitat de material aportat durant el trajecte. A més, també hem constatat que la memòria és traïdora i apropa o allunya els records de forma inversament proporcional als anys transcorreguts. És per tot això que l'exercici d'ajuntar els petits tresors que ha anat produint aquesta cita anual amb l'Estany ha passat d'interessant (per tot el públic en general) a necessari (des del punt de vista històric) per a esdevenir imprescindible (per tots aquells que portem gravada la Travessia a la pell). Aquesta és la proposta que presenta l'exposició.

La inauguració tindrà lloc el dijous 11 d’octubre a les set de la tarda.

Lloc: Sala d'exposicions del Museu Arqueològic de Banyoles

Organitza: Club Natació Banyoles

Col·labora: Museu Arqueològic de Banyoles, Ajuntament de Banyoles, Fundació Lluís Coromina.

Amb el suport de: Diputació de Girona

ENTRADA GRATUÏTA