Del 6 d'octubre al 13 de gener

La mostra permet copsar la importància del poblat neolític de La Draga, l'únic jaciment lacustre de la península Ibèrica i un dels més antics i importants de la Mediterrània occidental. L’exposició proposa un discurs didàctic que empra el relat il·lustrat fet pel dibuixant Quim Bou com a solució museogràfica per a presentar els continguts. També es presenten nombrosos recursos audiovisuals produïts expressament per la mostra i una recreació en 3D virtual de com seria el poblat. Els materials arqueològics exposats, tots provinents del Museu Arqueològic Comarcal de Banyoles, van acompanyats de fidels reproduccions d’estris fets de fusta trobats al jaciment.

La inauguració tindrà lloc el divendres 5 d’octubre a les set de la tarda i anirà acompanyada d’una visita comentada a l’exposició.

Lloc: Sala d'Exposicions temporals del Museu Darder.

Organitzen: Museu d’Arqueologia de Catalunya-Arqueoxarxa, Generalitat de Catalunya, Museus de Banyoles, Ajuntament de Banyoles.

Amb el suport de: Centre Superior d’Investigacions Científiques-Institut Milà i Fontanals, Universitat Autònoma de Barcelona, RecerCaixa, Institut d'Investigació en Intel·ligència Artificial (IIIA), Diputació de Girona.

ENTRADA GRATUÏTA